Kortingsweken

Winkels
Account
Winkelwagen
Winkelwagen
Mijn account

Dé tv-winkel van Nederland

  • Klantbeoordeling 9.5 / 10

WinkelsKlantenservice

Defect bij ontvangst

Indien jouw product direct bij ontvangst niet goed functioneert, bewaar al het verpakkingsmateriaal en neem binnen twee weken contact op met onze klantenservice. Vermeld hierbij de aankoopdatum, het type product en het serienummer en je ontvangt spoedig een nieuw exemplaar

Terug naar klantenservice

Garantietermijn

Mocht jouw product defect raken, dan kun je natuurlijk ook op ons rekenen. Op al onze producten is de garantietermijn van de leverancier van toepassing. HelloTV laat defecte producten altijd herstellen door de leverancier.


Voordat je een artikel retour zendt, moet je in het bezit zijn van een retournummer. Je kunt een retournummer aanvragen bij onze klantenservice.

Hulp nodig?We staan voor je klaar!

Vind je antwoord op onze klantenservice pagina of neem contact met ons op.

Hulp nodig? We staan voor je klaar!

Onze klantenservice is geopend tot 21:00

Bel met ons

Binnen 1 werkdag contact

Stuur een e-mail

Binnen 24 uur reactie

Kom langs in onze winkels

Er is altijd een winkel bij jou in de buurt

Meld je aan voor de nieuwsbrief

Mis geen acties, nieuws en voordeel

Volg ons via social

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube
KiesKeurig
9.5
57.094  klantreviews
Tweakers
185  klantreviews
Ideal
Bancontact
Mastercard
VISA
PostNL
QSHOPS keurmerk
  • Algemene voorwaarden
  • Privacybeleid
  • Cookies

Copyright © 2002 - 2025. New Retail Company B.V.

* Alle vermelde prijzen zijn incl. BTW en andere heffingen en exclusief eventuele verzendkosten en servicekosten.