- Home
- Garantie
Garantie
Mocht jouw product defect raken, dan kun je natuurlijk ook op ons rekenen.
Jij hebt recht op een goed product. Is er toch iets mee aan de hand? Dan lossen we dit natuurlijk voor je op. Hierbij volgen we altijd de wet.
Mocht je dat niet genoeg vinden en heb je een serviceplus pakket aangeschaft, dan profiteer je van onze éxtra service.
HelloTV laat defecte producten altijd herstellen door de geautoriseerde service-partner van de leverancier.
Voordat je een artikel ter reparatie verstuurd, moet je in het bezit zijn van een retournummer. Je kunt een retournummer aanvragen bij onze klantenservice, te bereiken via de Mail: [email protected] of via de LiveChat op onze website.
Heb je gevonden waar je naar op zoek was?
Indien jouw product direct bij ontvangst niet goed functioneert, kun je contact opnemen met onze klantenservice., te bereiken via [email protected]
Let op: je dient de doos (inclusief verpakkingsmateriaal) van jouw aankoop minimaal twee weken te bewaren voor het geval dat je aankoop niet naar wens is of er eventuele defecten optreden. Controleer daarom altijd het toestel direct na ontvangst op schade en werking. Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn, neem dan binnen 48 uur contact met ons op.
Voor vragen kun je contact opnemen via de mail: [email protected] of via de LiveChat op onze website.
Heb je gevonden waar je naar op zoek was?
Ook met een tweedehands product kun je op ons rekenen.
Natuurlijk kunnen we je niet dezelfde garanties geven als op een nieuw product.
Mocht er binnen 3 maanden iets met je 2e hands product aan de hand zijn, (cosmetische schade uitgesloten) dan repareren we deze of krijg je hetzelfde- of een vervangend product van ons. Omdat we van een 2e hands product er vaak maar één hebben, kan het zijn dat je een ander merk of model krijgt. Je zal er in ieder geval niet op achteruit gaan.
Mocht er iets zijn met je defecte 2e hands product, moet je in het bezit zijn van een retournummer. Je kunt een retournummer aanvragen bij onze klantenservice, te bereiken via de Mail: [email protected] of via de LiveChat op onze website.
Heb je gevonden waar je naar op zoek was?
Een showmodel is in principe een nieuw toestel, dus krijg je hier dezelfde garantie op als op een nieuw model. Uitzondering hierop is natuurlijk wel een eventueel krasje of deukje die al op het toestel zat op het moment dat je deze kocht. Ook een missende accessoire die er bijvoorbeeld niet bij zat, moet je er zelf bijkopen.
Heb je gevonden waar je naar op zoek was?