- Home
- Stappen in retourproces
Stappen in retourproces
Hoe ruil of retourneer ik mijn product?
Soms bestel je iets online en blijkt bij het bekijken hiervan dat jet het product liever niet wil houden. In dat geval kun je het product binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen. We sturen je een ander product of je ontvangt na controle, je betaling binnen 5 dagen terug.
Wat we van je verwachten tijdens de bedenktijd
Pak je pakket uit op jouw manier en bekijk het product aan alle kanten. Ben je er niet blij mee? Doe er dan niets mee waarvan je zelf niet zou willen dat iemand anders dat vóór jou gedaan heeft met je aankoop. Doe je dat wel, dan kan het zijn dat je minder geld voor het product terugkrijgt.
Retourneren binnen zichttermijn
Wat jij van ons kunt verwachten na het retourneren
Heb je binnen 14 dagen aangegeven dat je je bestelling terug wilt sturen? Dan doen wij dit:
- We sturen je een bevestiging van je aanvraag;
- We sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling nadat we het product hebben ontvangen en gecontroleerd, binnen 5 dagen terug.
Verzendkosten bij retourneren
Retourneren via ons antwoordnummer zijn gratis. Neem contact op met [email protected] of LiveChat
Sommige producten moeten we vanwege afmetingen of gewicht met onze eigen bezorgdienst bij je ophalen. We rekenen hier 65 euro voor, indien je je product binnen de zichttermijn laat ophalen. Je krijgt voor dit bedrag wel een tegoedbon van ons, ter waarde van 65 euro. Deze kun je weer gebruiken bij de aanschaf van een nieuw product.
Wat je niet kunt retourneren
Sommige producten kun je helaas niet terugsturen:
- Softwarepakketten waarvan de verzegeling is verbroken of de verpakking is geopend. Of als deze zijn geïnstalleerd of geregistreerd.
- Ingewisselde of ingevulde vouchers of tegoedbonnen.
- Goed uitgevoerde diensten, zoals installatie- en kalibratie-kosten, ServicePlus pakketten kosten voor bijzondere verzendopties zoals en bezorging op afspraak.
Heb je gevonden waar je naar op zoek was?